Friday 23 November 2012

ohhhh MR.H !!! jatuh cinta pandang pertama =D

assalamualaikum....

hmmm semua mesti tertanya-tanya kan.. who is Mr.H???? haaaa.. how can i know him?? why i fall in love with Mr.H..... garu2 pale.. hehe

ok.. actually, aku dah lama dah kenal Mr.H.. hehe.. sejak umo 18 .. time study kat matrik.. first time nampak dia, fuuuuu terus terpikat.. haha.. hebat kan dia, sekali pandang terus terpikat :D toink toink toink... MR.H..
thanks for being nice to me.. heheheh!
ok, ok..

nak perkenalkan Mr.H ni.. nama penuhnya ialah HERBALIFE!!! kuang3...
dulu masa kat matrik ada kawan yg kenalkan aku dgn Herbalife.. kawan aku ada penimbang Herbalife. aku terus lompat naik atas  penimbang.. hehe.. excited sgt nak tau berat, umo dalaman, lemak dalaman n mcm2 lgi lahhh.. best.. masa tu berat aku dalam 60kg la.. wuuuu.. gemukkksss uhhhhh hahahaha.. BMI pun hmpir2 25 dah.. NO!!!
 then tanpa pk panjang, terus ja aku beli yg set rial 5hari.. RM39... aku n pikah try.. then lepas 5hari tu, kami dua turun sekilo kot xsilap.. lupa-lupa ingat dah... sepupu aku kak Habsah pun minum, berat dia around 55kg, then dia turun jadi 45kg in 2months.. lagi la aku rasa NAK Herbalife! pastu ikut hati, mmg nak beli terus 1set.. kol mak.. tanya mak, minta izin la dulu kannn... tetapi malangnya.............. mak pot pet pot pet,,,, xbagi! huuuuuaaaa :'(

sedih aku.. macam2 la sebab kenapa mak xbagi.. then xpala, aku mmg dah  x kawan dah dgn Mr.H.. putus d tgh jalan.. hehe...

bila dah habis matrik... time kat umah tgh tunggu nak masuk U, aku tgk paksu aku selalu sgt bawak botol air Herbalife. hmmmm.. rupa-rupanya, paksu aku guna produk ni.. alasan nak turunkan berat and perut =)

wahhhh aku excited la.. time tu bulan posa, waktu berbuka aku tanya macam2 kat paksu.. berbuka dgn sepupu2, ramai2 la kan.. tgk paksu jaga makan minum dia.. makan pun ala kadar ja.. aku mula la start cakap pasal Herbalife.. haaaa xlama lepas tu, mak aku, maksu semua cita yang depa pun pernah minum, xjadi, badan naik balik la... macam2 la pembangkang membangkang kan. aku terus ja sokong my paksu.. pastu masa masuk U, paksu bagi aku Teamix Lemon yang 100gm kat aku secara percuma.. yeayyyy... thanks paksu.. best.. aku minum Teamix tu jela.. tea tu dia tu dapat burn calorie, bagi rasa xlapar, dia buang toksin2 dalam badan.. minum air banyak2 yang dicampur Teamix.. memang best.. tapi aku sekadar minum2 macam tu ja.. x minum sungguh2 pun.. hmmm...

pastu bila dah masuk U, maka jadi lah aku student usm.. Penang.. kat Penang, aku ada sepupu.. kak liana.. =) apa2 ja masalah, mesti kak liana la tmpt aku mintak tolong.. masa minggu orentasi, seminggu aku sakit gigi.. kak liana la bagi aku ubat n segala macam. then xlama lepas tu kan...  dalam sebulan mcm tu xjumpa kak liana.. jeng jeng jeng..


woooo kak liana dah kurus la.. apakah rahsia anda?? start dari tu la aku dapat tau kak liana guna Herbalife.. at dat time kak liana da turun 6kg kot. dia bawak aku p hari pelanggan Herbalife.. yang lawaknya, dia ajak mak n abah jugak. mak n abah x tau pun.. kami p club Herbalife dulu, pastu baru p STS kat Ixora Hotel. from dat day, aku tau macam2 pasal kebaikan minuman nutrisi ni =)

lawak oooo.. lepas ja habis event tu, mak aku terus amik 3set Herbalife.. utk aku, mak n kak cik.. keh keh keh.. mak pun dah yakin dgn Herbalife.. itula pentingnya p event2 Herbalife. kita akan lebih tau byk INFO from there. yes! sure!!! LOve HerbaLife..


entry yang akan datang, aku akan kongsi macam2 lagi kayh.. menarik oooooo =D
tata,,,
ni TEAMIX yang paksu bagi free tu =)



perkongsian bersama =)
"salam utk semua"..

No comments:

Post a Comment