Tuesday 25 December 2012

Bermula dari bawah.. Nak senang bukan mudah.. yes..

hai orang2 Malaysia.. hehe.. Salam...

bizi ke?? hehe.. mehh la baca ni.. aku nak cita pasal life someone.. aku suka sgt tgk blog, FB, twitter dia.. orangnya masih muda, lawa, n aku suka tgk cara dia.. aku pun baru ja kenal dgn kakak comel ni.. hehe.. *mcm pernah bertegur sapa pulak, bajet je*

nama dia Amalina Peter.. follow la blog dia.. best.. tambah2 bila dia share pasal Herbalife.. aku suka! suka baca...... hehe.. walaupun kami x kenal.... aku jadikan kakak comel ni sbg inspirasi to success in Herbalife.. weeeeee...

dia student UIA.. kos dietetik x silap.. dia berumur 23tahun.. dah lama dlm herbalife.. 5-6tahun mungkin.. ^_^

ni gambar testimoni dia, and  her husband >_<



semua yang consume herbalife, pasti ada testimoni tersendiri.. apa pun yang kita cuba, semuanya makan masa.. bukan sekali cuba, terus jadi.. kan.. yang penting, usaha n serius.. 
*aku salu cakap kat diri aku camni*

haaa aku selalu impikan 1team yang sama2 usaha.. mcm Amalina n da geng.. suka aku tgk.. kan best kalau aku salah satu team kakak Mel ni.. hehe.. hope 1day aku ada team aku dgn kawan2 aku.. In Shaa Allah..


p bercuti under herbalife sama-sama.. best kan?



what a wonderful TEAM ^_^ i like.. sama2 student, sama2 cari rezeki.. best kan... weeee...
HERBALIFE,, come together, we are ONE! cewwwwahhhh...

Kak Mel ni dia kawen awal.. umo21 kot.. dgn student uia jgk.. beza umo setahun ja.. nak tgk gambar dia kawen?? cantik.......... 

comel je kan.. hehe.. moga berkekalan hingga akhir hayat >_<

hmmmm.. masa aku baca blog dia, aku tertarik sgt bila dia cakap, dia dapatkan kekuatan as a student, isteri, seorang ibu, partime herbalife hanya dgn berTAHJUD.. :') *hebat kan*
mmg boleh dicontohi sgt-sgt.. sumber inspirasi to success dunia akhirat.. 





Tahniah saya ucapkan kpd Kak Mel... heeeee.. i want to be like u.. *berangan JEW* hehe.. xpa xsalahkan kita impikan sesuatu selagi kita mampu.. usaha.. yang lain serah pada Allah.. apa2 pun, hubungan dgn Allah mesti 100% kena jaga, sebagai tanda kita syukur nikmat Allah utk kita, and tentulah hubungan sesama manusia pun kena jaga.. habluminallah, habluminannas.. ('',)



No comments:

Post a Comment