Wednesday, 31 October 2012

Belum tiba masanya.....


Ya Allah, izinkan aku jatuh cinta pada orang yang tepat, waktu yang tepat.... Kerana hatiku cuma satu, hanya kepada dia yang halal buatku (T.T)


betol sangat2 kan??? saya setuju 100% =)

yaa,, betol tu!

hoho.. yang kat atas tu, saja saja ja tu.. tp d sebalik saja2 tu.. jadikan tu sbg pegangn utk kita? paham x?? hehe.. klau paham bagusla... yaya nak je kongsi life yaya.. pengalaman sepanjang 19 tahun hidup ni..
yaya ni bukan la malaikat kan,, bukan nabi.. yang xpenah wat salah, xpenah wat dosa.. biasala kita manusia.. as a human being.. salu je kita lalai, salu je kita wat dosa.. dosa sengaja, dosa x sengaja, dosa yg x disedari.. hmm.. tp 1 ja kita kena ingat, Allah Maha Pengampun.........

haaaa jgn pulak dah wat salah, taubat, then bwt lagi dosa.. xda maknanya..  jangan mcm tu ye.. klw kita dah mohon ampun dari Allah, Taubat Nasuha, tetapkan hati utk tidak mengulangi lagi salah silap, dosa kita tu.. emm salu2 la kita berISTIGHFAR k..

yaya ni sempoi je.. xbaik pun.. hehe.. but ill try my best to be da best coz of Allah.. to be da best d mata Allah.. Alhamdulilah.. Allah bagi kekuatan kat yaya utk berubah.. berubah dalam pemakaian.. berubah hati utk tidak suka mana2 laki (jaga hati).. hehe.. Alhamdulilah sgt.. rasa hati ni terpelihara dari rindu kpd yang bukan halal tuk yaya..

emmm tipu sgt kalau yaya x pernah bercinta.. ye, saya mengaku saya pernah bercinta.. cewwwaahhh.. tipu sgt klw yaya xpenah ada perasaan rindu.. kan?? tipu kan.. haaaa.. sepanjang tu, hati yaya xpernah tenang pun!!! mmg bercinta bahagia, tp dalam masa yg sama hati x tenang, x tenteram pun.. sapa penah rasa cemni?? mgkin sbb si dia masih tidak halal utk yaya.. 

Alhamdulilah.. semuanya sudah berakhir.. berakhir segalanya.. hati yaya kosong... kosong~~ kosong~~ setelah 19tahun, baru yaya rasa ketenangan yang yaya cari selama ni dah jumpa.. betol!!!
x pernah yaya rasa tenang mcm ni.. cinta hakiki itu satu-satunya cinta yang memberi ketenangan..
before ni, yaya mcm tertanya jgk.. boleh ke aku hidup?? ehhh, nnti aku asik rindu mcm mana?? haaa.. ni la yg salu bermain d benak fikiran yaya.. tp semua tu..... hilang... rasa je nak semua org rasa apa yg yaya rasa skrg.. moga Allah pelihara hati ini, cukup utk yang halal bagi yaya 1 hari nnt.. InsyaAllah.. ok sekadar berkongsi.. hehe..

moga hati-hati kita semua terpelihara,,,, jaga pandangan, jaga hati.. InsyaAllah.. 

2 comments: