Monday, 22 October 2012

saat saat manis hidupku.. ^_^



                                 Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi MAha Penyayang ...


bertemu kembali kita dalam rancangan............. kak yaya.. hehe.. ai orang sana.. sihat?? alhamdulilah.. emm..  yaya nak kongsi sikit pasal hidup yaya.. haaa.. adik2 taw x, kak yaya dulu masuk asrama masa form4.. kak yaya nak nasihat.. jgn lepaskan peluang anda.. peluang tinggal kat asrama.. bestt oooo.. so, kpd adik2 yg baru amik pmr, jgn lupa apply asrama penuh or mrsm.. kayy?? xrugi.. kak yaya suka sgt bila egt balik kenangan dua tahun duk asrama. mmg homesick.. xtipu ehhh,, kak yaya nangis ary ary kat asrama dulu.. ary2 kak yaya kol mak taw.. yela.. first time jauh dgn family(jauh la sgt kan) haha.. jauh la.. jitra-baling.. 2jam la jugak.. kak yaya dulu nakal.. bawak benda haram(handphone) hehe.. jgn jadi mcn kak yaya k.. cewwaahhh..
best.. memang best,, xtipu.. syok sungguh duk asrama.. yang paling penting, pandai cari kawan.. kawan yg selalu bawak kita dekat dgn Allah.. ^_^

dua tahun, then selepas pelbagai ujian, cabaran, rintangan, dugaan....... habis la semuanya.. berakhirlah zaman sekolah.. berakhirlah Spm.. kak yaya pulun last minit ja spm dulu.. so result pun biasa2 ja.. :) nak taw x spm dpt bapa?? mehh nak cita.. Bio dapat B.. fizik dpt C.. hehe.. subjek lain.. okey2 jela dapat.. then, kak yaya masuk matrik Kedah.. masa kat matrik, tula zaman kak yaya main2.. lalai sgt.. bila je pk life matrik,,, asa sdeyh sgt sgt sgt.. :'( ... tp Alhamdulilah, wlwpon terlambat, tapi yaya sedar.. Ada sikit kesedaran dalam diri.. utk berubah.. Alhamdulilah, Allah tunjuk jalan yang benar,, Allah lah yg bgi kesedaran kat yaya utk berubah.. n after satahun kat matrik, yaya perlahan-lahan buat perubahan.. perubahan dari segi dalaman dan luaran.. huhu.. kekuatan tu semua dari Allah.. yang penting kita terus berdoa minta petunjuk kat Allah.. doa mohon taufik dan hidayah dariNya.. ok?? Allah Maha Adil.. Penyayang <3

ni haaa kenangan masa kat mrsm & matrik...........
ni masa sambut raya haji kat maktab.. ni dah dkt SPM =)

ni time hari graduasi kat maktab

ni kawan2 mrsm.. skrg kami study at USM .. huhu

ni masa minggu xtvt maktab

kelas yaya 502

annual dinner

rumate tersayang

ni antara gambar2 , masa kat Matrikulasi Kedah.. miss diz momentsssss... :'(













emmmmm... kenangan terindah dalam hidupku.. hehe.. yaya doakan semoga semua kawan2 yaya ni berjaya dunia & akhirat.. InsyALLAh.. love u all my dear!! gonna mizz u.. muah!



No comments:

Post a Comment