Tuesday, 23 October 2012

kau datang dan pergi....


Betul kan ayat ni??? setuju kan?? emmm.. byk org yang kita dah kenal... n byk jgk org yg dah pergi dari hidup kita.. but!! remember.. wlwpon kita lost contact.. berjauhan.. kita still lagi boleh mendoakan org yg jauh dari kita.. rite??? =) so, teruskan berdoa, berdoa n berdoa kepada semua org.. kat kawan-kawan.. our family.. hmmmm.. semua kenangan.. xkan pernah kita lupa... n xkan lupa.. tambah2 kenangan manis kita.. kenangan yg tercipta kerana Allah.. kenangan yg kita rancang,, kenangan yg wujud tanpa dirancang.. hehe.. macam-macam la kan.. semua tu, sentiasa terpahat kat hati nie.. InsyaAllah >_<

ni haaaa ada lirik lagu:-


Di daun yang ikut mengalir lembut
terbawa sungai ke ujung mata
dan aku mulai takut terbawa cinta
menghirup rindu yang sesakkan dada
jalanku hampa dan kusentuh dia
terasa hangat oh didalam hati
kupegang erat dan kuhalangi waktu
tak urung jua kulihatnya pergi
tak pernah kuragu dan slalu kuingat
kerlingan matamu dan sentuhan hangat
ku saat itu takut mencari makna
tumbuhkan rasa yg sesakkan dada
kau datang dan pergi oh begitu saja
smua kutrima apa adanya
mata terpejam dan hati menggumam
di ruang rindu kita bertemu ..

tiba2 pulak jadi jiwang.. bukan apa.. saja ja ni nak hilangkan stress.. hehe.. stress belajar..
kalau nak cakap sal tension,, stress, tekanan.. Ya Allah.. Allah ja yang tau...
ehhh... normal la student stress dgn belajar... b4 dat, knp ek kita rasa stress??? hmmmm.. tinkkk...
nanti, masa lapang.. kita kongsi ehhh sal stress ni.. end... salam'aleykum ^_^

No comments:

Post a Comment