Thursday, 25 October 2012

USM, we lead.. ehh kami dah masuk U laaaaa ^_^

Salam.. Assalamualaikum.. hye smuaaa =)
cewahhhh... mcm artis jewk.. >_<


tanggal 1 September 2012.. saya.... Nor Elia.. tettttt.. melapor diri di USM induk, Pulau Pinang.. winnk.. dekat je pon... hehe.. Alhamdulilah.. rezeki Allah.. dpt belajar dekat je.. so, anytime, i can go home! jelez x?? jelez x?? yang paling besttt, syoookkk sekali, me n my bestie, my besfrensss,, dari muda dulu, owez together,,, fifah n pikahuuu.. love them so much.. hehe.. kami duk U yg sama wooooo.. kos je lain.. hmm fifah... u know her?? my fren since yaya umo 8tahun x silap.. n now, kami still bersama. Alhamdulilah.. jodoh Allah.. hehe.. xpenah nak berpisah.. sekolah rendah... sekolah menengah.. berpisah pun time form4.. masing2 bawak diri.. haha.. ayat xleh blah.. pastu bertemu semula time matrik.. n now............... we are at USM..

haaaa... pikahuuuu.. love her.. pikah.. yaya kenal masa form1.. Form1-3.. kelas sama.. then masa form4, hmm masing2 bawak diri jugak.. sdeyhhh :'( hahahah.. taw x, masa kat matrik, kami bertemu kembali.. n paling bestttt, pikah sebilik dgn yaya.. mak aiiii.. xpercaya je rasa.. n we spent setaun kat matrik.. together2.. yuhhhhu.. mcm2 kenangn kami cipta bersama.. haaaaa.. pikah  taw la yaya ni mcm mana.. luar dalam, perangai yaya.. susah senang kami.. tawa nangis kami.. SWEET x??? hehe.. semua tu skrg jadi kenangan dlm memori yaya.. now.... we still at da same place.. anytime, anywhere kami can meet each other.. USM!!!

ni la fifah comel,,,,
ni kenangan time matrik.. hehe.. dah lama berlalu.. :'(

fifahuuuu >_<

with pikahuuuu sayang!

doakan kami, ukhwah yang kami cipta, berkekalan hingga ke syurga.. sayang sgt2 kat pikah n fah.. love u coz of Allah.. :)
all about my teman... love them!

No comments:

Post a Comment